Faithlorn  HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Isilda MainsworthAvailable
Endza DavidianAvailable
Dreck Van MeetenvolAvailable
Ian VostrikovAvailable
01/12/2017 - Nouveau design, nouvelle organisation sur le forum avec la mise en place des guildes et des salles communes par groupe de créatures.

More news?
- W-Hell come est un forum RPG fantastique en anglais dont l'action se situe dans un hôtel écossais.
- Avatars type réels 200*320px
fall is here
October 2017 - Events in progress

(NEW) Halloween 2017 - Time Travel
New Year Ball - Happy new year !



Not recommended under 16 years old / Forum déconseillé aux - de 16 ans
W-Hell come - Forum RPG English Learning - Pratique et développe ton anglais en RP
 



Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène
 :: • My Character :: Who I am - Biography :: Accepted

Go to page : 1, 2  Next
Galadriel Tarannon
• Messages : 201
• I' am : 36
• Type of creature : Elve
• Location : In the nature
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m3pqfcE8Eq1r99f4t
• Room N° : ? in the staff part
• Copyright : Karen Gillan - EdenMemories- All around gifs
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m9or1eRJtF1qe3kfyo1_500
• Here since : 2014-11-30
Be careful, I will try to kill you if you attack the nature.
Angel's Truth
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin
Wild Blow
No guild
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary


♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:





Galadriel Tarannon
G A R D E N E R ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
Plants & Nature are my life
36 Y.O. 201 posts
G A R D E N E R ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■Plants & Nature are my life
30.11.14 2:16





< tr>














GALADRIEL

TARANNON


FEAT KAREN GILLAN

AGE: 220 y.o
APPEARANCE AGE: 26 y.o  
HERE AS: () Guest (X) Employee () Semak's Guest


• CHARACTER: In first appearance, Galadriel is a shy girl, calm and inoffensive. But it's just the first appearance. In reality she is more like a calm sea before a tempest. The more important things for her is the nature. She is born to protect nature and she really take care about this task. Because they lives a long period, Galadriel has a big family, not only sisters and brothers but also cousins, grandparents, great-grandparents. Family is also precious at her eyes like friends. She is trustful in friendship and a great allies. Of course elves in general are like her family. Galadriel love all animals. She protect them like nature. And maybe it's why she love spending time with creatures who could become animals.

Because of her attitude with the nature she hates all people like pollutants, scientists with their dangerous experiences. Because she wants to protect all animals she also hates hunters, poaching and zoo owner in fact also idiots people who can visit it too.

Galadriel is kindness itself. She can listen family or friends all the day even if they are crying all the day. So we can say that she is tuned in. She is really patient when she want to be. She is also careful and strategic.

But she get means when you try to attack nature. She is obsessed by that protection. She is suspicious in front of any new people she met. She is an idealistic elve so it could be very dangerous for you to disrupt her in her minds. Finally I will say that she is irascible.



I AM A:  Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Sans_t13
NATIONALITY: Swiss 
DATE OF BIRTH: 11/05/1794
PLACE OF BIRTH: Zermatt, Swiss
JOB/STUDIES: Gardener
RACE: Elve
WHO ARE YOU IRL?

SURNAME: Marie
AGE: 25  
OFTEN HERE?: (x) yes () no
A LAST WORD?: I hope I could progress in english. Please, forgive my faults.
Potions & Objects
• Messages : 201
• I' am : 36

• Type of creature : Elve
• Location : In the nature

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m3pqfcE8Eq1r99f4t
• Room N° : ? in the staff part

• Copyright : Karen Gillan - EdenMemories- All around gifs
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m9or1eRJtF1qe3kfyo1_500
Biography Relationships RP Evolution Phone
• Here since : 2014-11-30

Be careful, I will try to kill you if you attack the nature.
Angel's Truth Ataraxia Baby Boom Chiwawas Contrary tells Frogs' P Hair's Color Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber Moon's Drops Olden P Paralyze Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin Wild Blow No guild
Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down
Galadriel Tarannon
• Messages : 201
• I' am : 36
• Type of creature : Elve
• Location : In the nature
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m3pqfcE8Eq1r99f4t
• Room N° : ? in the staff part
• Copyright : Karen Gillan - EdenMemories- All around gifs
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m9or1eRJtF1qe3kfyo1_500
• Here since : 2014-11-30
Be careful, I will try to kill you if you attack the nature.
Angel's Truth
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin
Wild Blow
No guild
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary


♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:





Galadriel Tarannon
G A R D E N E R ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
Plants & Nature are my life
36 Y.O. 201 posts
G A R D E N E R ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■Plants & Nature are my life
30.11.14 2:16






« YOUR STORY »
TELL US EVERYTHING ABOUT YOU

PAST
Mai 1794 en suisse, le temps est plutôt clément quand on sait que chez les voisins français, la révolution fait des ravages et la guillotine est devenue la plus célèbre faiseuse de veuves. D'ailleurs certains hommes de la famille de Galadriel auront connu le sort. Mais le truc avec les elfes c'est qu'ils sont immortels. Mieux vaut ne pas tenter l'aventure avec eux. Surtout que ils ont horreur de se faire couper la tête, les bourreaux avaient bien du mal à conserver la leur par la suite. Bref, Galadriel est donc née cette année là dans la communauté elfique suisse.

Pour éviter les ennuis, un jour de danger avec des soldats qui traversait la forêt, la mère de Galadriel l'à installée dans un chêne confortablement. Ce dernier lui faisait un berceau tel un nid douillet et elle a ensuite accélérer la croissance du chêne. Dissimulée dans les hauteurs, le petit bébé qu'elle était alors à observer les soldats se chamailler en bas. La suisse à toujours été neutre mais le territoire concernée était en limite francophone bien loin de Berne du coup l'histoire à pu y connaître des rebondissements. Cela n'a pas pour autant perturbé Galadriel puisqu'elle adore aujourd'hui les chênes plus que tout autre arbres encore. Elle s'est créer un lien tout particulier avec l'un d'entre eux durant sa toute première année de vie et c'est un crime encore plus cruelle de s'en prendre à l'un d'entre eux à ses yeux. Les chênes ont été ses partenaires de jeux et ses cachettes favorites. Un peu fleur bleue c'est dans l'un d'entre eux qu'elle à échanger son premier baiser de grande avec un autre elfe, un cousin.

Elle a grandie entourée des siens dans la communauté qu'elle n'a à vrai dire jamais quittée ou presque. Elle a fait ses études dans les universités locales pour rester avec sa famille. Si les familles elfiques ne sont pas si grandes que ça d'un point de vue membres, elle s'étend sur des générations et des générations de proches aimants. La douceur et la gentillesse sont des choses qu'elle diffuse bien volontiers tant qu'aucune erreur n'est commise. Sinon Galadriel peut rentrer dans une colère noire et cette facette de son caractère ne s'arrange pas du tout avec les années.

Elle a désormais bien grandit et atteint un mètre quatre vingt ce qui est très grand pour une elfe. ça lui vaut parfois des histoires, ce sont plutôt les hommes qui tournent dans ses tailles là d'habitude. En même temps elle n'était pas non plus du genre à aller travailler dans une boutique de fleurs et a choisit de rester en extérieur.

Elle ne saura pas vous dire pourquoi et ce n'est pas très discret partout, Galadriel adore se dissimuler sous l'apparence d'un flamant rose quand le danger approche. Pas toujours très discret comme tenue de camouflage vous confirmerez.

Si côté études ça n'a pas toujours été facile de dissimuler sa nature elfique aux humains qu'elle côtoyait, Galadriel à toujours eu connaissances de ses pouvoirs. Elle est une elfe de la terre et à appris à contrôler ses pouvoirs dès son plus jeune âge. Elle trouve refuge auprès d'un chêne au forêt dès qu'elle en a la moindre occasion, ils lui permettent de se ressourcer plus que n'importe quel autre arbre.

NOW
Ces trentes dernières années, les pouvoirs de l'elfe ont augmentés. Elle a appris à maîtriser des tremblements de terres mais surtout à gérer leur intensité qu'elle soit à l'origine de leur déclenchement ou non. Galadriel a obtenu avec succès ses diplômes de jardinier paysagiste ce qui lui a donner droit d'accès à l'une des places les plus prestigieuses en ville. Elle est responsable de nombreux grands jardins de particuliers mais également de plusieurs appartenant à sa ville. Très engagée Galadriel à sauver de nombreux espaces sauvages. C'est bien souvent la première sur place quand ils sont menacés et vous ne trouverez aucun résistant plus têtu qu'elle. Non elle ne veut pas de palaces dans sa région, que les touristes aillent voir ailleurs et non elle ne supporte pas de voir des animaux en cage. Votre zoo ne tentez surtout pas de l'installer en son absence. Il risque d'y avoir des fuites ou quelques meurtres supplémentaires.

MIRACLE
Rien ne prédestinait notre elfe à quitter la suisse mais lorsqu'elle a entendu l'appel des sorcières, ce dernier fut irrésistible. Cela l'a plonger dans ses plus tendres souvenirs d'enfances et d'adolescence, dans les rares souvenirs hors de la communauté finalement. Oui Galadriel n'a jamais vraiment eu la chance de passer du temps loin des siens. Même les vacances ce sont passés en famille.

Cet appel lui plaisait tant qu'elle a convaincu sa troupe de théâtre de la suivre. C'est donc sur le prétexte de chercher l'inspiration qu'ils sont partis. Galadriel souhaite effectivement étancher une soif d'aventures et prendre la fuite vis à vis d'un mariage elfique qu'on tente de plus en plus de lui imposer chaque jour. Du coup elle a un peu tout plaquer sur un coup de tête laissant son poste à un cousin éloigné. Elle a pris l'avion et est finalement arrivée à Appleforth avec ses amis. Tous ne sont pas suisse et tous ne sont pas elfes non plus. Cette richesse culturelle va t'elle l'effrayer ou au contraire lui plaire plus que tout? Galadriel avant son départ avait découvert les annonces passés par l'hôtel auprès d'un ami loup garou. Le poste de jardinier paysagiste lui colle à la peau depuis des années, c'est sa vraie passion après le théâtre tout simplement parce qu'elle fait le bonheur des plantes et arbres autour d'elle. Elle a transmis une candidature à laquelle elle a reçu une réponse de la part de Isilda Mainsworth. Galadriel a un entretien à passer mais espère bien pouvoir s'occuper des jardins et espaces verts du château et après tout pourquoi pas également s'occuper d'une nouvelle pièce de théâtre.





« YOUR ABILITIES »
DESCRIBE YOUR ABILITIES & POWERS

I can transform in plant when I wanted. It's useful to escape enemy. By place I can transform in plants or in animal. I prefers the best way to be hidden so it depends where I am. In the woods I choose a plant or a tree but near some flamingo for example I became one of us or a cat or a fox. What I prefers in my power is the possibility to have a discussion with nature. Some of them are here since so longer they have lot of stories to tell us. I love spending time in nature due to this ability.

I can control the earth. I learn so much on this subject this last 30 years. Because my element is the earth, my principal sense is the touch. Well control earth is not the same technique for all elves. I will try to explain what I can do. With some vibrations I can control the earth thickness. If I'm angry because somebody attacks nature, I can push my victim in the earth and bury her alive. If you attack one of us I will try to escape but if I can't, I can make the earth less hard to break my fall or somebody's one. I can change the appearance of something make with earth and create some hills for example. I can feel vibrations from the earth and locate me with it when I'm lost. I just learn how making earthquake and it's very fun of course I can play with the intensity of it.

I can also manipulate plantations. I can speed up or slow down plant growth but also vegetables or pets' one. Sure, After I'm dead, I would become a unicorn.
YOUR LUGGAGE

1- Clothes
2- Some Pot plants
3- Shampoo
4- Shoes
5- Tooth brush
6- Hair brush
7- Soap
8- Make up
9- Sunglasses
10- Music player
11- Laptop
12- Swimsuit
13- Cellphone
14- Books
15- Underwear
Potions & Objects
• Messages : 201
• I' am : 36

• Type of creature : Elve
• Location : In the nature

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m3pqfcE8Eq1r99f4t
• Room N° : ? in the staff part

• Copyright : Karen Gillan - EdenMemories- All around gifs
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m9or1eRJtF1qe3kfyo1_500
Biography Relationships RP Evolution Phone
• Here since : 2014-11-30

Be careful, I will try to kill you if you attack the nature.
Angel's Truth Ataraxia Baby Boom Chiwawas Contrary tells Frogs' P Hair's Color Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber Moon's Drops Olden P Paralyze Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin Wild Blow No guild
Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down
Cillian MacLochlain
• Messages : 675
• I' am : 35
• Type of creature : Shapeshifter
• Location : Behind my bar
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_inline_ml91xnmrOX1qz4rgp
• Room N° : S003
• Copyright : Cookie
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Shapeshifter
• Here since : 2014-05-01
"A compléter"
Angel's Truth
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin
Wild Blow
No guild
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary


♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:





Cillian MacLochlain
C O R R E C T O R ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
I can help you in english
35 Y.O. 675 posts
C O R R E C T O R ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■I can help you in english
30.11.14 11:02
Welcome and good luck for your bio alien
Potions & Objects
• Messages : 675
• I' am : 35

• Type of creature : Shapeshifter
• Location : Behind my bar

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_inline_ml91xnmrOX1qz4rgp
• Room N° : S003

• Copyright : Cookie
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Shapeshifter
BiographyRelationshipsRP Evolution Phone
• Here since : 2014-05-01

"A compléter"
Angel's Truth Ataraxia Baby Boom Chiwawas Contrary tells Frogs' P Hair's Color Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber Moon's Drops Olden P Paralyze Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin Wild Blow No guild
Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down
Anonymous

Dear Diary






Guest
Guest
Y.O. posts
30.11.14 14:07
Welcome pretty elve ! Smile

Good luck for your bio Wink
Potions & Objects
Back to top Go down
Richard J. Morland
• Messages : 1268
• I' am : 40
• Type of creature : I'm a vampire or blood sucker if you prefer
• Location : Working in a company or in the hotel usually in my room
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m6m2qpjmGi1rr4vub
• Room N° : 018
• Copyright : praimfaya (avatar), Silver lungs (signature) & tumblr
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m6jge9IWuF1qzf0o1o3_250
• Here since : 2014-01-18
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_static_sans-titre---m
Angel's Truth
Ataraxia x1
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color x1
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber x1
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin
Wild Blow
The Claw
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary


♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:





Richard J. Morland
G U E S T ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
I used to be a Man ...
40 Y.O. 1268 posts
G U E S T  ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■I used to be a Man ...
30.11.14 20:53
Welcome Galadriel !
Potions & Objects
• Messages : 1268
• I' am : 40

• Type of creature : I'm a vampire or blood sucker if you prefer
• Location : Working in a company or in the hotel usually in my room

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m6m2qpjmGi1rr4vub
• Room N° : 018

• Copyright : praimfaya (avatar), Silver lungs (signature) & tumblr
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m6jge9IWuF1qzf0o1o3_250
Biography Relationships RP Evolution Phone
• Here since : 2014-01-18

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_static_sans-titre---m
Angel's Truth Ataraxia x1 Baby Boom Chiwawas Contrary tells Frogs' P Hair's Color x1 Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber x1 Moon's Drops Olden P Paralyze Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin Wild Blow The Claw
Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down
Isilda Mainsworth
• Messages : 4417
• I' am : 36
• Type of creature : I'm an elemantary witch

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène BelovedDismalDonkey-size_restricted
• Location : Not very far away from my home, my hotel
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_inline_o0a9z4NkZ31rifr4k_500
• Room N° : Isilda's area, my area doesn't have number
• Copyright : (c) Piichou & Tumblr
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_inline_o0a9x6gEdA1rifr4k_500
• Here since : 2008-12-05
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_inline_o0aa26MmTR1rifr4k_500

I prefer to tell you that I am not the person you thought. I can be dangerous as I can be lovely & openminded. Trust in me & I will show you the most incredible & amazing things you ever dreamed.

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m5d55yWjWt1qeg6zlo1_400
Angel's Truth x1
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells x1
Frogs' P x2
Hair's Color x5
Healthy P
Invisibility x1
Love Filter x2
Mind Rubber
Moon's Drops x1
Olden P x1
Paralyze
Sleepin' Beauty x1
Time Travel x2
Wallsin
Wild Blow x1
The Dragons
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary


♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:





Isilda Mainsworth
F O U N D E R ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
Witch - Don't be affraid
36 Y.O. 4417 posts
F O U N D E R ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■Witch - Don't be affraid
30.11.14 22:56
Hey hello and welcome with us Galadriel ! Wink
Good luck for your biography ^^
Don't hesitate to contact me if you need anything !
Have a nice evening Smile
See you !
Potions & Objects
• Messages : 4417
• I' am : 36

• Type of creature : I'm an elemantary witch

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène BelovedDismalDonkey-size_restricted

• Location : Not very far away from my home, my hotel

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_inline_o0a9z4NkZ31rifr4k_500
• Room N° : Isilda's area, my area doesn't have number

• Copyright : (c) Piichou & Tumblr
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_inline_o0a9x6gEdA1rifr4k_500
Biography RelationshipsRP Evolution Phone
• Here since : 2008-12-05

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_inline_o0aa26MmTR1rifr4k_500

I prefer to tell you that I am not the person you thought. I can be dangerous as I can be lovely & openminded. Trust in me & I will show you the most incredible & amazing things you ever dreamed.

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m5d55yWjWt1qeg6zlo1_400
Angel's Truth x1 Ataraxia Baby Boom Chiwawas Contrary tells x1 Frogs' P x2 Hair's Color x5 Healthy P Invisibility x1 Love Filter x2 Mind Rubber Moon's Drops x1 Olden P x1 Paralyze Sleepin' Beauty x1 Time Travel x2 Wallsin Wild Blow x1 The Dragons
Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down
Brynja C. Melvin
• Messages : 154
• I' am : 30
• Type of creature : I'm a werewolf, one of the only one women
• Location : Somewhere behind you or maybe somewhere in this world
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_static_tumblr_lyqgxodvzd1qg0u7eo1_500
• Room N° : 035
• Copyright : Faith; TUMBLR
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_lxkl5wftsm1rn35cuo1_500
• Here since : 2014-11-02
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_md4wp6vkLd1rne603
Angel's Truth
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin
Wild Blow
No guild
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary


♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:





Brynja C. Melvin
G U E S T ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
I used to be a woman ...
30 Y.O. 154 posts
G U E S T  ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■I used to be a woman ...
30.11.14 23:09
Welcome to Miracle.
Potions & Objects
• Messages : 154
• I' am : 30

• Type of creature : I'm a werewolf, one of the only one women
• Location : Somewhere behind you or maybe somewhere in this world

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_static_tumblr_lyqgxodvzd1qg0u7eo1_500
• Room N° : 035

• Copyright : Faith; TUMBLR
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_lxkl5wftsm1rn35cuo1_500
Biography Relationships RP Evolution Phone
• Here since : 2014-11-02

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_md4wp6vkLd1rne603
Angel's Truth Ataraxia Baby Boom Chiwawas Contrary tells Frogs' P Hair's Color Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber Moon's Drops Olden P Paralyze Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin Wild Blow No guild
Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down
Endza Davidian
• Messages : 3554
• I' am : 35
• Type of creature : Witch
• Location : Hotel Reception
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_n5q8jlqJXb1ru64ono5_250
• Room N° : S004 into the staff part
• Copyright : Avatar by Piichou & gif by tumblr
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_mzahm2ASt11sj726uo6_250
• Here since : 2013-12-23
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_mvmnbvLRB81rsy904o1_r1_250
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_n69919u53j1ru64ono6_250
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_n5q8jlqJXb1ru64ono4_250
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_n5q8jlqJXb1ru64ono2_250
If you have any request or issue, I'm here to help you.
Please, just have fun with us!
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_inline_mlinf6F1g51qz4rgp
Angel's Truth x3
Ataraxia x1
Baby Boom x2
Chiwawas x2
Contrary tells
Frogs' P x1
Hair's Color x5
Healthy P
Invisibility x3
Love Filter x1
Mind Rubber x1
Moon's Drops x2
Olden P x2
Paralyze x1
Sleepin' Beauty x1
Time Travel x1
Wallsin
Wild Blow x2
No guild
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary


♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:





Endza Davidian
A D M I N ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
Don't hesitate to contact us
35 Y.O. 3554 posts
A D M I N ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■Don't hesitate to contact us
01.12.14 1:14
Welcome here Galadriel!
Good luck for your biography. If you need some help don't hesitate to contact us.
Potions & Objects
• Messages : 3554
• I' am : 35

• Type of creature : Witch
• Location : Hotel Reception

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_n5q8jlqJXb1ru64ono5_250
• Room N° : S004 into the staff part

• Copyright : Avatar by Piichou & gif by tumblr
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_mzahm2ASt11sj726uo6_250
BiographyRelationshipsRPEvolutionPhone
• Here since : 2013-12-23

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_mvmnbvLRB81rsy904o1_r1_250
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_n69919u53j1ru64ono6_250
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_n5q8jlqJXb1ru64ono4_250
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_n5q8jlqJXb1ru64ono2_250
If you have any request or issue, I'm here to help you.
Please, just have fun with us!
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_inline_mlinf6F1g51qz4rgp
Angel's Truth x3 Ataraxia x1 Baby Boom x2 Chiwawas x2 Contrary tells Frogs' P x1 Hair's Color x5 Healthy P Invisibility x3 Love Filter x1 Mind Rubber x1 Moon's Drops x2 Olden P x2 Paralyze x1 Sleepin' Beauty x1 Time Travel x1 Wallsin Wild Blow x2 No guild
Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down
Macha Romanova
• Messages : 345
• I' am : 30
• Type of creature : Angel, even if there are some months I didn't know whether I was an angel or not
• Location : Maybe in the hotel
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 16110105480912949814599170
• Room N° : 003
• Copyright : Anna Andrusenko avatar by Piichou from Piichougraph
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 919258Sanstitre11
• Here since : 2014-07-30
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 16110105482212949814599172
Angel's Truth
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color x1
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin
Wild Blow
No guild
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary


♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:





Macha Romanova
G U E S T ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
I am an Angel
30 Y.O. 345 posts
G U E S T  ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■I am an Angel
01.12.14 20:57
Bienvenue Galadriel !
Bonne chance pour ta bio !
Potions & Objects
• Messages : 345
• I' am : 30

• Type of creature : Angel, even if there are some months I didn't know whether I was an angel or not
• Location : Maybe in the hotel

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 16110105480912949814599170
• Room N° : 003

• Copyright : Anna Andrusenko avatar by Piichou from Piichougraph
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 919258Sanstitre11
Biography Relationships RP Evolution Phone
• Here since : 2014-07-30

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 16110105482212949814599172
Angel's Truth Ataraxia Baby Boom Chiwawas Contrary tells Frogs' P Hair's Color x1 Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber Moon's Drops Olden P Paralyze Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin Wild Blow No guild
Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down
Elva Dofridottir
• Messages : 258
• I' am : 35
• Type of creature : Werewolf
• Location : At the Miracle's Hotel or in the woods.
werewolf appaerence
• Room N° : 006
• Copyright : Piichou & tumblr & WildHeart
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 160523075000887821
• Here since : 2014-10-15
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 39fee58b0e5d3bf40fe2f5454720eb34
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Giphy
Angel's Truth
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin
Wild Blow
No guild
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary


♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:





Elva Dofridottir
G U E S T ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
I used to be a woman ...
35 Y.O. 258 posts
G U E S T  ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■I used to be a woman ...
02.12.14 15:00
Bienvenue Galadriel!
Potions & Objects
• Messages : 258
• I' am : 35

• Type of creature : Werewolf
• Location : At the Miracle's Hotel or in the woods.

werewolf appaerence
• Room N° : 006

• Copyright : Piichou & tumblr & WildHeart
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 160523075000887821
Biography Relationships RP Evolution Phone
• Here since : 2014-10-15

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 39fee58b0e5d3bf40fe2f5454720eb34
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Giphy
Angel's Truth Ataraxia Baby Boom Chiwawas Contrary tells Frogs' P Hair's Color Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber Moon's Drops Olden P Paralyze Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin Wild Blow No guild
Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down
Felix Petchenikov
• Messages : 189
• I' am : 35
• Type of creature : Demon
• Location : Just behind you!
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 13082805202215950511504192
• Room N° : "A compléter"
• Copyright : Avatar & gif by Piichou
&quot;A compléter&quot;
• Here since : 2014-08-05
"A compléter"
Angel's Truth
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin
Wild Blow
No guild
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary


♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:





Felix Petchenikov
S E M A K G U E S T ■ ■ ■ ■ ■ ■
Hidden part of the hotel
35 Y.O. 189 posts
S E M A K G U E S T ■ ■ ■ ■ ■ ■Hidden part of the hotel
02.12.14 15:03
Bienvenue!
Potions & Objects
• Messages : 189
• I' am : 35

• Type of creature : Demon
• Location : Just behind you!

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 13082805202215950511504192
• Room N° : "A compléter"

• Copyright : Avatar & gif by Piichou
&quot;A compléter&quot;
Biography Relationships RP Evolution Phone
• Here since : 2014-08-05

"A compléter"
Angel's Truth Ataraxia Baby Boom Chiwawas Contrary tells Frogs' P Hair's Color Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber Moon's Drops Olden P Paralyze Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin Wild Blow No guild
Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down
Galadriel Tarannon
• Messages : 201
• I' am : 36
• Type of creature : Elve
• Location : In the nature
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m3pqfcE8Eq1r99f4t
• Room N° : ? in the staff part
• Copyright : Karen Gillan - EdenMemories- All around gifs
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m9or1eRJtF1qe3kfyo1_500
• Here since : 2014-11-30
Be careful, I will try to kill you if you attack the nature.
Angel's Truth
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin
Wild Blow
No guild
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary


♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:





Galadriel Tarannon
G A R D E N E R ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
Plants & Nature are my life
36 Y.O. 201 posts
G A R D E N E R ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■Plants & Nature are my life
02.12.14 17:32
Thanks you very much everybody!
Potions & Objects
• Messages : 201
• I' am : 36

• Type of creature : Elve
• Location : In the nature

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m3pqfcE8Eq1r99f4t
• Room N° : ? in the staff part

• Copyright : Karen Gillan - EdenMemories- All around gifs
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m9or1eRJtF1qe3kfyo1_500
Biography Relationships RP Evolution Phone
• Here since : 2014-11-30

Be careful, I will try to kill you if you attack the nature.
Angel's Truth Ataraxia Baby Boom Chiwawas Contrary tells Frogs' P Hair's Color Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber Moon's Drops Olden P Paralyze Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin Wild Blow No guild
Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down
Ian Vostrikov
• Messages : 554
• I' am : 39
• Type of creature : Angel
• Location : Living into the Miracle's Hotel since almost one year now.
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 13102206355715950511663034
• Room N° : 001
• Copyright : Thanks to Piichou
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 13102206355715950511663032
• Here since : 2014-07-30
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 13102206355715950511663033
Angel's Truth x1
Ataraxia x1
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color x1
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze x1
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin
Wild Blow
The Claw
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary


♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:





Ian Vostrikov
M O D E R A T O R ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
Angel - Let me help you
39 Y.O. 554 posts
M O D E R A T O R ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■Angel - Let me help you
02.12.14 19:16
Welcome in Appleforth Galadriel!
For any question, the staff is here.
Potions & Objects
• Messages : 554
• I' am : 39

• Type of creature : Angel
• Location : Living into the Miracle's Hotel since almost one year now.

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 13102206355715950511663034
• Room N° : 001

• Copyright : Thanks to Piichou
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 13102206355715950511663032
Biography Relationships RP Evolution Phone
• Here since : 2014-07-30

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène 13102206355715950511663033
Angel's Truth x1 Ataraxia x1 Baby Boom Chiwawas Contrary tells Frogs' P Hair's Color x1 Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber Moon's Drops Olden P Paralyze x1 Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin Wild Blow The Claw
Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down
Katherine A. Molls
• Messages : 381
• I' am : 36
• Type of creature : Métamorphe
• Location : Into the Miracle Hotel or outside
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_mm4rxyk6cH1rmnmfuo3_250
• Room N° : 031
• Copyright : Bazzart (mel), WWW., tumblr
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_mg3cx5CfV61rut2d7o5_250
• Here since : 2014-05-01
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_n3oi4cLRcG1t515nco4_250
Mon cavalier pour le bal tant attendu ... incroyable lui se transforme en loup, pourtant on dit s'entendre comme chien et chat et non pas loup et chat.

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_n3oi4cLRcG1t515nco2_250
Angel's Truth
Ataraxia x1
Baby Boom
Chiwawas x1
Contrary tells
Frogs' P x1
Hair's Color
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin x1
Wild Blow x1
The Claw
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary


♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:





Katherine A. Molls
G U E S T ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
I am a Shapeshifter
36 Y.O. 381 posts
G U E S T  ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■I am a Shapeshifter
07.12.14 16:57
Welcome on this forum Galadriel.
Potions & Objects
• Messages : 381
• I' am : 36

• Type of creature : Métamorphe
• Location : Into the Miracle Hotel or outside

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_mm4rxyk6cH1rmnmfuo3_250
• Room N° : 031

• Copyright : Bazzart (mel), WWW., tumblr
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_mg3cx5CfV61rut2d7o5_250
Biography Relationships RP Evolution Phone
• Here since : 2014-05-01

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_n3oi4cLRcG1t515nco4_250
Mon cavalier pour le bal tant attendu ... incroyable lui se transforme en loup, pourtant on dit s'entendre comme chien et chat et non pas loup et chat.

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_n3oi4cLRcG1t515nco2_250
Angel's Truth Ataraxia x1 Baby Boom Chiwawas x1 Contrary tells Frogs' P x1 Hair's Color Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber Moon's Drops Olden P Paralyze Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin x1 Wild Blow x1 The Claw
Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down
James Lloyd
• Messages : 428
• I' am : 37
• Type of creature : Werewolf
• Location : Behind you!
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_o7gkzubcCU1uhcezuo6_250
• Room N° : 25
• Copyright : tumblr Anaelle bazzart
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_nqtn7r21Yn1qm73ogo2_250
• Here since : 2014-08-28
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m1qc8mAHi81qb87dfo1_r1_250
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m1qc8mAHi81qb87dfo5_r2_250
Angel's Truth
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin
Wild Blow
No guild
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary


♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:





James Lloyd
G U E S T ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
I am a werewolf
37 Y.O. 428 posts
G U E S T  ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■I am a werewolf
08.12.14 1:44
bienvenue!
Potions & Objects
• Messages : 428
• I' am : 37

• Type of creature : Werewolf
• Location : Behind you!

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_o7gkzubcCU1uhcezuo6_250
• Room N° : 25

• Copyright : tumblr Anaelle bazzart
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_nqtn7r21Yn1qm73ogo2_250
Biography Relationships RP Evolution Phone
• Here since : 2014-08-28

Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m1qc8mAHi81qb87dfo1_r1_250
Taisez vous donc un peu je ne peux pas entendre ce que me raconte ce chène Tumblr_m1qc8mAHi81qb87dfo5_r2_250
Angel's Truth Ataraxia Baby Boom Chiwawas Contrary tells Frogs' P Hair's Color Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber Moon's Drops Olden P Paralyze Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin Wild Blow No guild
Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down

Dear Diary






Sponsored content
Y.O. posts
Potions & Objects
Back to top Go down
View previous topic View next topic Back to top
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
Similar topics
-
» Une sirène hors de l'eau peut parfois vous bluffer

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
W - H E L L . C O M E :: • My Character :: Who I am - Biography :: Accepted-
Jump to: